REZSIPONT – SZEMÉLYES TANÁCS MINDENKINEK

2014.03.06 15:56

2014.03.06  

Több mint ezer ember kereste fel az ország húsz kormányhivatalában kialakított rezsipontokat – közölte Németh Szilárd.

A rezsicsökkentés végrehajtásáért felelős kormánypárti politikus a Pest Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőségén kialakított rezsipont bemutatása előtt Tarnai Richárd Pest megyei kormánymegbízottal közösen tartott csütörtöki sajtótájékoztatóján elmondta: ezeken az ügyfélszolgálatokon minden érdeklődőt személyes tanácsokkal látnak el.

 
"A BŐVÍTÉSBEN NEMCSAK A FOGYASZTÓ, HANEM A SZOLGÁLTATÓ IS ÉRDEKELT."

A kormány szerdai döntését ismertetve Németh Szilárd arról tájékoztatott, hogy a teljesítmény- és hálózatbővítés, a csatlakozás, a bekötés, a mérőhely kialakításának és a fejlesztési hozzájárulás költségeit arányosan megosztják a szolgáltató és a fogyasztó között.

A Fidesz szakpolitikusa a döntést azzal indokolta, hogy ezek a csatlakozási költségek igen magasak, ugyanakkor a bővítésben nemcsak a fogyasztó, hanem a szolgáltató is érdekelt. 

Tarnai Richárd kormánymegbízott azt hangsúlyozta, hogy az ország második legkeresettebb rezsipontja a Pest megyei. A látogatók száma az előző hónaphoz képest 20 százalékkal emelkedett – fűzte hozzá.

A fideszes politikus kiemelte: „minden magyar állampolgárnak joga van ahhoz, hogy pontos, egyértelmű tájékoztatást kapjon arról, hogy őt milyen módon és mértékben érinti a rezsicsökkentés”. Ez nemcsak egy óhaj, hanem egy jogszabályban rögzített kötelesség is a hatóságok részéről – szögezte le.

A kormányzati célt úgy összegezte, hogy az emberek könnyítést érezzenek a tartalom és a forma tekintetében is, azaz kevesebbet kelljen fizetniük, és a számla átlátható, illetve könnyen érthető legyen.

Kérdésre válaszolva Németh Szilárd azt mondta: a kormányhivatali rezsipontokon felül, a járási rendszernek megfelelően, további ügyfélszolgálati irodákat kívánnak kialakítani a jövőben.

(fidesz.hu)